Kemal Monteno - Nije htjela - Gitara Akordi

Domaći i strani akordi

Kemal Monteno - Nije htjela

UvodC G Am F C F G
           na na na na na na.....
C
Prošla je kroz moja pjesme strasno,
G
i u svakoj ostavila trag,
Am
shvatio sam već je bilo kasno,
G
da joj nisam drag.
Dm
Godine su ostale za nama,
C                                         Am
cvijetna polja mladosti i svijet,
F                           Dm
ostao sam sam, ostao sam sam,
      G
jer nikad više vratiti se neće, nikad više.


       C                  Am
nije htjela, nije htjela
           Dm                                         G
moje pjesme, moju ljubav, moja djela.
        C                  Am
Nije htjela ruke moje,
           Dm                             G
svoju ljubav nije dala srce svoje.
       C
nije htjela......