Milan Stanković - Kao nikad, kao nekad - Gitara Akordi

Domaći i strani akordi

Milan Stanković - Kao nikad, kao nekad

Am G Am G
Nikad ova noc da mi osvane
Am G  F
samo sloj po sloj srca skidam
Am G Am G
sve sto zapocnem, sve mi propadne
Am G  F
uvek stanem ispred istog zida

Dm
I ponos mi ne da
Em
da mrzim te jace
F  G    E
od toga kol'ko volim te
----------------------------
 *REF*
Am       Dm
Dodji mi juce, dodji pre sat
F     G Am
ne cekaj da ti ostarim mlad
Am  Dm
nemoj mi sutra, nemoj kad tad
F
trebas mi sad,
G    Am
kao nikad, kao nekad


Am       Dm
Dodji mi juce, dodji pre sat
F     G Am
ne cekaj da ti ostarim mlad
Am  Dm
nemoj mi sutra, nemoj kad tad
F
trebas mi sad,
G    Am
kao nikad, kao nekad
------------------------------

Am G Am G
Kao putnici vetar sanjamo
Am G       F
dok se ljubav sa srca spira
Am G Am G
da se ne damo il' da padamo
Am G  F
svako sebi sam srecu bira

Dm
I ponos mi ne da
Em
da mrzim te jace
F  G    E
od toga kol'ko volim te
------------------------------
      *SPORI REF.*

Am       Dm
Dodji mi juce, dodji pre sat
F     G Am
ne cekaj da ti ostarim mlad
Am  Dm
nemoj mi sutra, nemoj kad tad
F
trebas mi sad,
G    Am
kao nikad, kao nekad
--------------------------------
 *+1 REF.*

Bm       Em
Dodji mi juce, dodji pre sat
G    A Bm
ne cekaj da ti ostarim mlad
Bm  Em
nemoj mi sutra, nemoj kad tad
G
trebas mi sad,
A    Em
kao nikad, kao nekad


Bm       Em
Dodji mi juce, dodji pre sat
G    A Bm
ne cekaj da ti ostarim mlad
Bm  Em
nemoj mi sutra, nemoj kad tad
G
trebas mi sad,
A    Em
kao nikad, kao nekad
-----------------------------

A    Bm
kao nikad, kao nekad