Aleksandra Prijović - Senke - Gitara Akordi

Domaći i strani akordi

Aleksandra Prijović - Senke

C                                            Em
Mislila sam biće mi svejedno
Em  Am             D    G           Em
ako ona dodje ako svrati
Am                                   D
a da moje opet bude njeno
C                   D Dm Em Dm Em
da to neće dočekati
Refren
Em
Kaži joj da skloni ruke
Em               D
sa tvojih ramena
D
ne trebaju meni senke
C                 Em
iz prošlih vremena
Em
Ko da laže da je njeno
Em               D
ono što je moje
D
nije kome je rečeno
C                     D         Em
nego kome sudjeno je
Em              D                   Em
Šta će ona tu kraj našeg stola
C                    D        Em
kad joj ovde mesto nije
Em             D          G
zar joj nije dosta bola
D                    C      Em
ne gledaj je ne žali je
Em              D        G
zar joj nije dosta bola
A                         D      Em
ma ne gledaj je ne žali je
Refren
Em               D                       Em
Da me ona ljubomornom pravi
C                    D        Em
dok uvelo nudi cveće
Em             D          G
da poraze moje slavi
D               C      Em
doživeti nikad neće
Em              D        G
da poraze moje slavi
A                 D      Em
doživeti nikad neće
Refren