Rade Kosmajac - Možda smo i mi - Gitara Akordi

Domaći i strani akordi

Rade Kosmajac - Možda smo i mi

Am          Em
Mi nismo imali sreće
F                 C 
da nam se sudbine vežu
Am           Em 
pa niti kajanje često
F           C 
ko okovi nas stežu 


Am            Em
Sad naše dve samoće
F              C
jedna na drugu liče
Am         Em
mi odrekli se šanse
F              G 
tuga se nas ne odriče

Refren
C              Am
Možda smo i mi mogli ko i svi
F        G              
biti prosečan i srećan par
C             Em       Am
možda smo i mi mogli ko i svi
F               G 
ukrasti od sreće jednu mrvu bar

Mi nismo imali sreće 
sad nismo muž i žena 
negde je budućnost 
za nas zaboravljena 

Sad naše dve samoće 
jedna na drugu liče 
mi odrekli se šanse 
tuga se nas ne odriče

Ref.